Rozbor reklamy
Obsah reklamy
- Reklama představuje pivo Heineken, na které láká spoustu mužů díky skvělé režii. Reklama nepopisuje žádný příběh, nýbrž zobrazuje vymyšlenou soutěž "Muži s talentem".
- Hlavní sdělení celé reklamy je, že pivo je velice dobré a Heineken dokáže mnohem víc, než jen schladit.
Cílová skupina
- Asi nejvíce se reklama zaměřuje na většinu mužů, nezáleží na věku atd.
- Protože se většina mužů dívá často na fotbalová utkání, reklamu bych zařadil před nějáký zápas.
Přesvědčovací techniky
- Způsob, jakým reklama dokáže přesvědčit, je představitelný. Podle mého názoru je to tak, že pivo Heineken dokáže stmelit muže a ti pak dokáží neuvěřitelné věci, které jsme také viděli v reklamě.
- Sdělení ukryté pod hlavní myšlenkou je velice jednoduché: "Muži, muži, muži a pivo".
Hodnoty
- Obyčejný životní způsob. Co bychom bez piva dělali?!
- Reklama vyjadřuje rozdělení mezi mužem a ženou.
Obrazy a hudba
- V reklamě se objevuje více prostředí. Jedno se prostředí je domov, druhé televizní soutěž.
- Svědčí o moderní domácnosti.