Rozbor reklamy

Obsah reklamy

  • Reklama představuje pivo Heineken, na které láká spoustu mužů díky skvělé režii. Reklama nepopisuje žádný příběh, nýbrž zobrazuje vymyšlenou soutěž "Muži s talentem".
  • Hlavní sdělení celé reklamy je, že pivo je velice dobré a Heineken dokáže mnohem víc, než jen schladit.

Cílová skupina

  • Asi nejvíce se reklama zaměřuje na většinu mužů, nezáleží na věku atd.
  • Protože se většina mužů dívá často na fotbalová utkání, reklamu bych zařadil před nějáký zápas.

Přesvědčovací techniky

  • Způsob, jakým reklama dokáže přesvědčit, je představitelný. Podle mého názoru je to tak, že pivo Heineken dokáže stmelit muže a ti pak dokáží neuvěřitelné věci, které jsme také viděli v reklamě.
  • Sdělení ukryté pod hlavní myšlenkou je velice jednoduché: "Muži, muži, muži a pivo".

Hodnoty

  • Obyčejný životní způsob. Co bychom bez piva dělali?!
  • Reklama vyjadřuje rozdělení mezi mužem a ženou.

Obrazy a hudba

  • V reklamě se objevuje více prostředí. Jedno se prostředí je domov, druhé televizní soutěž.
  • Svědčí o moderní domácnosti.

Tvorba www stránek zdarma Webnode